tirsdag 1. mai 2012

Vinneren av et Beck Søndergaard-skjerf er..


1. mai på en vanlig tirsdag og strålende sol på østlandet. Hva mer kan man forlange? En gledens dag for oss, og forhåpentligvis for alle dere der ute. I dag håper vi også å kunne glede noen litt ekstra, vi har nemlig kåret vinneren av et lekkert stjerneskjerf fra BECK SØNDERGAARD. Vi er så utrolig takknemlige for alle de flotte tilbakemeldingene vi har fått fra dere og skal gjøre vårt ytterste for å følge opp ønskene deres i tiden fremover. 

Vinneren denne gangen ble damen bak denne hyggelige kommentaren: 

"Heihei, denne bloggen synes jeg er litt av en inspirasjon. Passelig design og flotte linker hvor deter lett å finne fram. Jeg personlig synes dette er en kjempebra blogg og kan rett og slett ikke bli bedre, bare flere innlegg med de flotte modellene deres isteden for noen ganger at klærna bare henger på en kleshenger. Leser bloggen daglig og hvis jeg hadde vert heldig å vinne det grå sjerfet ville jeg blitt strålende glad! Har alltid hatt lyst på et slikt et.."

Vi fant ikke noen annen informasjon på deg enn e-postadressen din, men sender  deg også en mail i tilfelle du skulle gå glipp av kåringen. Gratulerer så mye! Et grått stjerneskjerf dukker opp i postkassen din om noen få dager.. 

Fortsatt fin 1.mai til dere alle!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer!!
Og fin 1 mai til Daisy-jentene ♥

Vinneren av skjerfet:) sa...

Jeg har gitt dere beskjed nå:)
klem ♥