fredag 1. april 2011

Konkurranse - vinn silketopp fra Rosemunde


Etter all responsen på forrige konkurranse ble vi inspirert til å lodde ut to silkesingletter fra det danske merket Rosemunde. Rosemunde er desidert en av bestselgere i butikken vår og kan kombineres med det meste. Kvaliteten består av 70% silke og 30% bomull, en fantastisk kombinasjon som gjør at plagget knapt føles på kroppen. Fargene vi lodder ut er marineblå, hvit, beige og lyserosa. 


For å delta i konkurransen må du gjøre følgende: 
1 lodd - legg igjen en kommentar under dette innlegget. 
2 lodd - legg igjen en kommentar og "like"konkurransen på facebook. 
3 lodd - legg igjen en kommentar, legg deg til som følger av bloggen, og "like"konkurransen på facebook. 

Husk å skriv navnet ditt, hvor mange lodd du har "trukket", hvilken farge, samt størrelse du vil ha hvis du vinner. Vinnerne av konkurransen blir annonsert 1. mai.    

Rosemunde er nå også tilgjengelig i Daisys webshop, dersom du ikke klarer å vente til konkurransen er avsluttet. 

44 kommentarer:

Unknown sa...

Disse er bare nyyydelige!
Hvis jeg vinner ønsker jeg hvit i small.
Jeg har 3 lodd

Unknown sa...

Kjempefine ♥
Jeg blir veldig gjerne med og hvis jeg er så heldig og vine velger jeg hvit i str L :)
Jeg trekker to lodd takk!

Ha en fin helg;)

Klem Line

HildeRoetter sa...

Takk for nok en titt i den herlige bloggen!
Trekker meg 3 lodd og ønsker meg beige i L.

mari_gull(ætt)yahoo.no

Fra huset i svingen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fra huset i svingen sa...

Flotte premier, jeg blir selvsagt med på 3 lodd :-D
Hvis jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg med hvit i small!

Klem Karianne

Ingrid Elisabeth sa...

Jeg blir gjerne med på 2 lodd.
Hadde blitt kjempeglad for den hvite i large :-)

silje sa...

Hei. Jeg tar to lodd:-)Elsker disse toppene. Ønsker hvit i small om jeg skulle være så heldig å vinne.

Nennes sa...

Nydelig!!!!
tar 1 lodd jeg :-)

Patty sa...

Hei,

Så nydelige og smakfulle topper! Det er super kvalitet og hadde vurdert å bruke som natttøy! Hadde ønsket meg veldig en i lysrosa og i large/medium. Venter barn men vanligvis er medium min størrelse! Håper å skulle være så heldig å vinne!

Mvh
Patty

Mai sa...

Så fine! Jeg tar ett lodd. :)

Om jeg vinner ønsker jeg meg hvit i L.

Ida Lind sa...

Det blir tre lodd på meg- jeg krysser fingrene, dfor disse var flotte!

urettferdig@live.com

hejsa80 sa...

Jeg vil være med med 3 lodd :)
Om jeg vinner ønsker jeg den lyserosa i L


hege_boe@hotmail.com

karimped sa...

Da ble det tre lodd på meg. Ønsker meg den beige i størrelse M.

Merete K. sa...

Heisann :-)

Så søte topper, vilveldig gjerne være med i trekningen. Takker ja til 3 stk lodd og krysser fingrene. Ønsker dere en fin kveld og en flott uke. Om jeg blir den lykkelige eier,ønsker jeg hvit str M.

Mvh Merete( m-korsg@online.no)

Cathrine sa...

Hei,

Flotte topper! Har trukket 3 lodd og ønsker meg lysrosa i størrelse L :)

Hilsen Cathrine

anette s sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
anette s sa...

Hei :-)

Blir gjerne med i konkurranse jeg :-)
De toppene ser helt skjønne ut og jeg kunne tenke meg l-xl i hvit.
3 lodd på meg.

Ha en flott dag.

MVH
Anette ( anette@lgt.as)

the Folding chair sa...

Hei, har akkurat funnet bloggen deres, lekkert det er her! Jeg tar 3 lodd, og ønsker meg en topp i XL. Siden jeg lider av beslutningsvegring overlater jeg fargevalget til dere om jeg skulle være en av de heldige.

Ha en flott vårdag!

The sa...

Lekre! Oser av kvalitet.. Prøver lykken med et lodd. M beige, eller hipp-som-happ

Unknown sa...

Hedda

Trekker 3 lodd! Minste størrelsen i beige:)
Elsker daisy!

(hedda_paulsen@hotmail.no)

barbro sa...

Disse var kjempefine.
3 lodd på meg :-)
Hvis jeg er den heldige vil nok L passe meg bra, hvit , beige eller rosa er fine farger.
krysser fingre og tær .
barbro@batex.no

Millemilla sa...

å så fine de var. Tar 2 lodd jeg da.

Håper på vinnerlykke:-)
(da vil jeg gjerne ha L og beige;-))

Thea sa...

Elsker daisy! Tar 2 lodd.
Jeg ønsker meg beige i størrelse Small <3
-Thea Hval

Unknown sa...

Jeg tar 2 lodd!:)
har kjempe lyst til å vinne!
Jeg har lyst på beige str. M

- Anne Sofie Aamlid

inga sa...

very nice gift, I hope for the best.
my size S, and color is rose
3 lodd, on facebook (Gerda Nádor)
http://inga2010.blogspot.com/

Belle sa...

Flotte silketopper:) Jeg vil gjerne vinne:)

Marinefarvet i størrelse S.

madebyjulia sa...

Kjempelekker topp:)
Jeg vil gjerne være med og ønsker meg veldig en rosa i str medium:)

Røsslyng sa...

Mmm, 70% silke og 30 % bomull høres lekkert ut :)
Tar gjerne 1 lodd i denne trekningen og krysser fingre. Ønsker meg en beige eller rosa i str L

IdéSpiren sa...

Så fine! :) Jeg vil gjerne være med, og trekker ett lodd! Og så linker jeg selvfølgelig - selv om det ikke gir noe lodd da. Må jo gi andre muligheten til å oppdage denne flotte giveaway'en :))

God påske!

gojinta sa...

Jeg vil gjerne vinne en lyserosa i M og tar 3 lodd :D

Unknown sa...

Påske Hei

De toppene var utrolig søte.
Det blir 3 Lodd på meg.
Vist jeg vinner,så ønsker jeg meg en
Sort i Str M.
Håper dere har en kjemmpe fin Påske.
Påske klemmer fra meg Monica

Cathrine sa...

Hei!

Vil gjerne delta i denne konkurransen, og dersom jeg vinner vil jeg ønske meg en lysrosa i størrelse L.

Jeg har 3 lodd.

Cathrine

Tove sa...

Hei !

Jeg ønsker meg den i lyserosa hvis jeg vinner.
3 lodd på meg.

Anonym sa...

Heisann!
Tre lodd på meg!
Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

Mariann sa...

Da blir det tre lodd på meg. Ønsker meg en beige om jeg er den heldige :)

Cecilie Braathen sa...

Kjempe-flott siden..

Jeg tar 3 lodd selvfølgelig, og er blitt henvist av Jannicke, den suprelekre modellen kan jeg se... blush ønsker jeg, str M! Men fint om dere kanskje vil følge min blogg også? Vi kan, vi på Jessheim også..
http://houseofbabazar.blogspot.com/

Anonym sa...

Hei:)

Selvfølgelig vil jeg være med!Jeg tar tre lodd,tvitvi<3

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med. Disse var superfine, og jeg vil gjerne vinne Blue Mist i Xl (evt L) om jeg er den heldige! Tar 3 lodd ♥

Klem fra Hilde

Helene sa...

Så fine disse var! :)
Om jeg er så heldig å vinne, vil jeg gjerne ha i fargen beige, og str. L :)
Trekker 1 lodd :)

klem

Susanne sa...

Nydeligge topper! Akuratt min stil :)
Slenger meg på med 2 lykkelodd, å håper å vinne en topp i beige, str S:)

Mvh Susanne
Snacksize_88@hotmail.com

C. Eloise sa...

Jeg er med:) 1 lodd

C. Eloise sa...

Hvit i størrelse M :)

Margrethe sa...

De var kjempefine! Så jeg vil være med og tar to lodd :) Beige størrelse S. margrethekarijord@gmail.com

BMB sa...

Nydelige topper. Tar gjerne 3 lodd!

Hilsen Beate M B :o)