lørdag 6. april 2013

Minner fra torsdagens kundedag..

Takk til alle dere som var innom og skapte god stemning på kundedagen denne uken. Her ser dere en av våre trofaste solstråler som endte opp med en flott dunjakke fra Ciesse Piumini. Jakken har blitt en stor favoritt blant mange av våre kunder som har forelsket seg i den lette dunkvaliteten. Er du på jakt etter en lett og anvendelig vårjakke, da anbefaler vi å ta turen innom for en nærmere titt på utvalget (vi har fortsatt et godt utvalg igjen av ulike farger og størrelser).
Denne søte mor- og datterduoen var også innom og kastet glans over butikken på torsdag. Begge kjøpte hver sin genser fra damekolleksjonen til Petit Bateau. Genseren til venstre med gullknapper kommer også i marineblå, mens den stripete varianten til høyre desverre er utsolgt. Vi har fått inn en liknede modell (også fra Petit Bateau) med marineblå striper og gullknapper. Et bra alternativ for dere som ikke har fått sikret dere en stripete genser til vårgarderoben enda..  

4 kommentarer:

Simple Lovely sa...

Heihei :) Jeg lurte på den rosa kjolen fra Mayoral, hvordan er den i størrelsen? Synes den er utrolig fin! Jeg kunne tenkt meg den til lillemor som blir 7år men er stor for alderen :)

Christine sa...

Heisann!:-) Mayoral er spansk og er derfor litt små i størrelsen, så vil anbefale deg å kjøpe et nummer større enn hun er i alder. 10 år blir nok muligens litt stort tror jeg. Skulle det vise seg at den ikke skulle passe kan du selvfølgelig returene varen. Lykke til! :-) Håper du fikk svar på det du lurte på.

Simple Lovely sa...

Tusen takk for svar, Christine!! :-)
Jeg skal tenke litt, hun er vel kanskje midt mellom størrelsene... Jeg leter etter en kjole til 17ende ma, jeg falt for den!


Ha en finfin tirsdag! :-)

Christine sa...

Skulle bare mangle:-)Ideelt sett skulle hun kanskje hatt 9 år. Du får bare spørre igjen om det skulle være noe;-)
Vi har også lagt ut en del kjoler fra Mayoral på Miinto.no om du søker www.miinto.no/daisy, kanskje du ser noen der du liker! Lykke til med kjolejakten, fine du! En herlig tirsdag til deg også!:-)