torsdag 14. mars 2013

Vi gir bort 4 teer fra Harney and Soons!

Fra venstre: "Herbal peppermint", "Winter white earl grey", "Classic citron green",  "Jasmine dragon pearl",  "Hot cinnamon sunset", "Green w/thai", "Pomegranate Oolong", "Black Currant". 
Det  nærmer seg påske og i den anledning byr vi på en aldri så liten GIVEAWAY her inne på bloggen. Vi trekker ut fire heldige som får hver sin teboks, samt en mini "snusboks" med te fra fantastiske Harney and Soons.
Alt du trenger å gjøre er å kommentere under innlegget og si hvilke tebokser du ønsker av de som er avbildet (tebeskrivelse står under bildene). Husk å skrive navnet ditt i kommentaren, slik at vi kan nå deg dersom du blir den heldige!;-)
Fra vestre: "Winter white earl grey", "African autumn", "Chinese flower", "Peach ginger". 
Vinnerne annonseres tirsdag før påske.

17 kommentarer:

Solveig sa...

Elle melle deg fortelle ... Her var det mye spennende å velge i :-) Jeg går for green tee mint for jeg elsker te med mint smak :-)
Når det gjelder snus boksen suprice me ...
Fingre og tær x-es. For en "teolog" er det alltid spennende med nye teer :-)
God påske !!!

Christine sa...

Stort utvalg her, men jeg tror jeg må gå for Winter White Earl Grey jeg :) Både stor og liten boks :)

Vinner jeg blir det gave til mamma, som drikker te hver dag, og hun er mest glad i Earl Grey.

God helg!
Klem fra Christine

rule sa...

Såå mange fristende te`er!! Hadde blitt kjempe glad for å vinne/prøve for alle ser jo ut til å være spennende smaker! Hvis jeg skal velge en så sier jeg Classic citron green! God helg!! Klem Ruth

Signe Helene sa...

Har bare smakt noen få av disse og de er utrolig gode! :)
Av disse kunne jeg veldig gjerne tenkt meg å prøve "Black Currant"og "Peach ginger"
Hadde passet perfekt til påske :)
Tvi tvi og god helg (veldig snart) :)
(signe4@hotmail.com)

Anonym sa...

Ønsker meg Classic citron green i stor boks og Chenise flower snusboks. Da kan det bli påske kos :-)

Mona L.

Anonym sa...

Hei hei
jasmine dragon pearl og "snusboks" peach ginger virker spennende. God påske
Mvh Mona C.H

Anonym sa...

Elle, melle.... Alle høres gode ute. Velger en stor boks Black Currant og en snusboks Peach Ginger... Håper det er disse teene jeg kan varme meg på, når den daglige skituren er unnagjort i påsken ;-)

Gunvor Randi

Anonym sa...

Heisan!

Å, de ser like gode og spennende ut, alle sammen :)

Men - tror jeg ville ønsket meg Classic Citron Green :)

Krysser fingrene, og ønsker alle en fin vår!

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

Viv sa...

Hot cinnamon sunset & African autumn!

God påske!!

Hilsen Vivian :)

Liv sa...

Elsker te, men disse har jeg ikke smakt før. Tror jeg går for Green w/thai.

Klem Liv M

Marittj@broadpark.no sa...

Jeg vil gjerne ha Green w/thai og African autumn !
God påske til dere alle sammen :)
Hilsen Marit

Anonym sa...

Her var det mye spennende. Krysser fingrene for Pomegranate Oolong og Winter white earl grey.

God påske!
Hilsen Vivian M

Anonym sa...

...glemte mailadr.

vivianm@haugnett.no

Anonym sa...

Herbal peppermint hørtes veldig godt ut

emi010600@hotmail.com

marita r

Anonym sa...

Winter White Earl Grey høres kjempegod ut, ønsket er stor og liten boks av denne, og det blir, om jeg vinner, gave til en god, te-elskende venninne!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Tina T sa...

Hot cinnamon sunset og African autumn hørtes fantastisk gode ut! Krysser fingrene!
tina.triger@live.com

Kristine L sa...

Classic citron green hadde virkelig gjort seg på kjøkkenbenken i den nye leiligheten min! Og Peach ginger i liten :)