mandag 16. mai 2011

20% rabatt på alle bluser og tunikaer


Vi minner om at det er 17.mai-fest hos Daisy i disse dager, noe vi markerer med å gi 20% avslag på alle bluser og tunikaer. Dette tilbudet er virkelig verdt å få med seg hvis du trenger litt fornyelse i garderoben før sommeren setter inn for fullt.

De blomsterte tunikaene på bildet, fra 120% Lino, er virkelig blant favorittene denne sesongen. Superlekkert, nostalgisk mønster som passer perfekt over jeansen eller bikinien. Kanskje sees vi på bluseshopping i morgen? (Mandag er siste mulighet til å få med seg dette tilbudet, i og med at det kun varer frem til 17.mai). 

2 kommentarer:

Unknown sa...

DET var en nydelig tunika!
Jeg elsker hvitt og blått, både på kjøkkenet og på kroppen, hihi;))
Dere har jo så masse flott, og viser fine bilder ♥ Syns det er så synd at ikke flere leser denne bloggen, er jo så masse inspirasjon og hente;)
Jeg skal informere mine lesere om dere jeg, og om give-awayene dere har, det liker folk nemlig, vi er rare sånn;)
Må bare feire litt 17 Mai først!

Ønsker dere alle hos Daisy en fantastiske flott dag i morgen!

Klem Line

Unknown sa...

En liten digresjon:))
Ser jo at dere har over 18 000 treff her, så det er klart den blir lest... trodde ikke jeg var den eneste altså, hihi;))
MEn er så få som legger igjen spor, det er dumt;)

Klem igjen ♥